ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΘΟΥΝΕ


Ηρθα στη ζωή
σε χρόνια ταραγμένα
γονείς και συγγενείς
προσμέναν από εμένα
-0-
Μα έλα που μεγάλωνα
χωρίς να έχω λάμψη
και το μυαλό μου έτρεχε
σε κόσμους , βουνά και δάση
-0-
Τα χρόνια που περνούσανε
την έβλεπα λαθραία
με γκόμενες με μουσικές
και ποτήρια γεμισμένα
-0-
Σε κάποια φάση ο στρατός
μου χτύπησε τη πόρτα
και της ανέμελης ζωής
μου έκλεψε τα δώρα
-0-
Με όρκους με διαταγές
και μούτρα ξινισμένα
καραβανάδες θέλανε 
να βγάλουν από εμένα
-0-
Μα εγώ πάντα ατίθασος
δεν τους έκανα τη χάρη
και πρόσμενα τους μήνες μου
 ελεύθερος να είμαι πάλι
  -0-
Βγήκα και συνέχισα
τα χρόνια τα παλιά μου
μα κάτι μέσα μου βαθειά
μιλούσε στα όνειρα μου
-0-
Και γνώρισα ένα θηλυκό
με μάγισσα να μοιάζει
την πάτησα και απλώθηκα
μου πήρε το κεφάλι
-0-
Με πάντρεψε ο φίλος μου
αντί να με γλυτώσει
σε αντάλλαγμα η μάγισσα
θέλησε κάτι να μου δώσει
-0-
Μου χάρισε ένα μικρό
ατίθασο ανθρωπάκι
και ξέχασα τα μάγια της
και ότι μου είχε κάνει
-0-
Όσα χρόνια έρθουνε
και όσα χρόνια πάνε
το ανθρωπάκι μου και εγώ
πάντα θα γελάμε
-0-
Θα του λέω το παπί
του Άσιμου μπαγάσα
για να θυμάται τον μαλλιά
ατίθασο μπαμπάκα

Δεν υπάρχουν σχόλια: