ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ

Δεν είμαι αυτός
Που ψάχνει να βρει
Μια βιτρίνα
Κι εκεί να πιαστεί

Μπρος στον καθρέπτη
Να νιώθει ζωντανός
Ένας μεγάλος ηθοποιός

Δεν είμαι αυτός
Που φτιάχνει ζωές
Και για το αύριο
Να τάζει γιορτές

Σε λόγια γλυκά
Να δίνει το φως
Για να μη φαίνεται
Από πίσω ο γκρεμός

Αν σε αγγίζει η άλλη ζωή
Η μέσα σου ύπαρξη
Η μέσα φωνή
Μπορώ να σου δώσω
Τη δικιά μου μορφή
Να σου μιλάει
Και ας νιώθεις τρελή

Για τα ταξίδια
Που κάνει η ψυχή
Και τα τραγούδια
Που λέει η βροχή
Για της πόλης το μίζερο φως
Που θέλεις να βλέπεις
Και ας είσαι τυφλός

Δεν είμαι αυτός
Που μοιράζει ευχές
Και λουλούδια φέρνει
Στις δικές σου γιορτές

Να στο παίξει
Και καλά σοβαρός
Αισθηματίας , ρομαντικός

Δεν είμαι αυτός
Που θα πιαστεί η ζωή σου
Είσαι ο εαυτός σου
Και πάνω σου κρατήσου

Κοιτά να ζήσεις
Αυτά που ποθείς
Και ίσως μια μέρα
Να με ξαναβρείς


Δεν υπάρχουν σχόλια: